lördag 14 januari 2012

TRASMATTEDRÖMMAR...

Vårt kök är väääldigt stort, eller det är lixom mycket golvyta...

Sedan de här korten togs har det hänt lite mer... har inga nyare kort just nu.



med sommargardinerna..

Inser att de här korten inte riktigt visar hur stort "golvet" är..

Helst av allt skulle jag vilja ha en köksö i mitten! Vi ritade in en när vi gjorde köket men tyckte väl att det blev onödigt dyrt...

hmmm... ja nu skulle jag vilja ha en men det lär dröjja måååånga år tills dess...

NU skulle jag vilja ha en bred, lång trasmatta i vitt/grått el vitt/beige... Inte så lätt att hitta en (har kollat loppisar osv)

Kanske får ta och VÄVA EN!! kankse dags att montera ihop mormors gamla vävstol och sätta igång?? Får nog låna in mormor el mamma först för en snabblektion :-) Satt ofta med mormor vid vävstolen när jag va liten men det är ju lääänge sen nu!


Och mattrasor skulle jag behöva massor av... Dags att börja samla på sig kanske!



Tänk att jag för inte alltför länge sedan var döless på trasmattor och nu vill jag HA!!! Vill oxå ha en i sovrummet.....

I källaren har jag en underbar matta som mormor vävde till mig o Johan när vi träffades!! (tänk att det är typ 14 år sen nu!!! Typ nu i veckan och det har vi helt missat....ooops...)
Den är blå o vit så den passar lixom inte i sovrummet...


Ha en bra dag!! Vi ska ge oss ut i det underbara vädret en stund!! Kanske lite skridskor igen i em..

KRAM /Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar