lördag 21 januari 2012

Snöskoj, kalaslängtan o syprojekt!

Idag har vi pysslat på en del här hemma. Fick upp gardinskenen i sovrummet!
Ska fixa med gardinerna så får ni se bilder sen!

Vi var såklart även ute o lekte i snön med grabbarna! Mille han åkte till farmor o farfar i em ska sova där inatt!


Jag, Karin, Eddie, Max, Zeb o Tilia klättrade o lekte i snön!

Även om jag inte är så förtjust i snöskottning är det ju underbart roligt med all snö!!

I morgon ska jag, Eddie o Mille på barnkalas o gissa om mina smågrabbar är laddade!!

Oj vad de har planerat vad de ska köpa för presenter, vad de ska ha på sig för kläder osv osv osv...

Ikväll när Eddie skulle sova frågade han Tusen gånger om han PÅ RIKTIGT ska på STOR-EDDIE's kalas I MORGON!

Lilla älsklingen min som suttit med mig i syrummet med sitt egna lilla syprojekt ikväll!
I morgon får ni se vad han hittat på min lilla skrutt!

Tidigare idag sa Eddie till mig: "mamma just nu är jag inte alls less på dig, nu är jag BARA glad på dig!"

Men så bra då!!

Trevlig kväll!! Sov gott!

KRAM Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar