måndag 9 januari 2012

bilder från julklappsverkstan

Lovade ju att lägga in lite bilder från de julklappar som tillverkades!

Jag o Max jobbade med lite klappar

Det blev en hel massa hjärtan

Sydde hjärtan av gamla fina örngott som släktingar lagt ner tid o kärlek på för många, många sen. Örngotten som blev dessa hjärtan hade makens morfars mor gjort
örngotten var trasiga o nötta men ville gärna att de skulle få leva vidare!

tror vi gjorde 46 hjärtan totalt!

sydde även av gamla kökshanddukar


Christian, Sofie o Emelie fick julstrumpor.

Sydde även en MYSIS (one piece) till min kära syster Emelie men har inte fått någon bild på den än... Väntar på att hon ska fixa håret o ta en bild jag kan få ;-)

Ha en bra kväll

KRAM L

2 kommentarer:

  1. Linda, jag har sett dina hjärtan och dom var så fina! Du förstår säkert var jag såg dom, så vackra och härligt tänkt att återanvända sånt som nån har lagt ner sånt jobb på! Kram från mej till dej!

    SvaraRadera