fredag 13 januari 2012

Hockeybrallor!!

Vet ni vad!! I tisdags när jag o grabbarna kom hem stod det 2 paket utanför ytterdörren!!

Tomten hade varit här!! På ena lådan stod det Mille och på den andra Eddie! Inuti låg ett par hockeybyxor och ett brev från självaste TOMTEN!!

Oj vilka lyckliga killar!!!

Tomten hade visst fått mycket hjälp av min kära vän Zara i Stockholm med att få tag i rätt brallor!! TACK älskade vän!!

Då Mille haft magsjuka har han inte kunnat testa sina på isen förrän idag. Eddie o Max var såklart på uterinken efter middagen igår!

När jag kom hem från jobbet idag var det bara att ge sig ut i snöstormen för ett ispass!

Jag var MÅLVAKT idag... Rätt bra sådan enligt mig själv! Hahaha

När vi kom hem satt grabbarna läääänge och torkade skenorna på sina GRILLOR...

Nu är det snart dags för middag hos familjen Bergmark och därefter det obligatoriska FREDAGSMYSET!!

Ha en underbar fredagkväll!! Det ska vi!!

KRAM /Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar