måndag 9 januari 2012

Första RIKTIGA jobbdagen!!

Idag jobbade jag min FÖRSTA RIKTIGA dag på MÅNGA ÅR!!!!!  Har arbetstränat  i några månader men nu har jag haft sån otrolig tur att jag ska få JOBBA 25%! på samma förskola !!



En jobbarkompis ville gå ner i tid och jag fick då ta hennes timmar!!

Så nu kommer jag att jobba 25% och vara sjukskriven 75%. Förutom de 25% jag jobbar och får LÖN kommer jag att arbetsträna mer o mer tills jag kommer upp i heltid!

Känns bara så jäkla bra att få JOBBA på riktigt och inte bara vara SJUKSKRIVEN! För det är inte roligt...



Nu är jag rätt trött o ska sova mycket gott inatt!!

Stor KRAM till er!!

2 kommentarer:

  1. STORT grattis vännen, att det blev som du ville! :) Längtar att få höra mer om jobbet, you rock lady ;) Och säg åt Emelie att skynda sig med att fixa håret, vill ju se bilder på hennes Onepiece :D Stor kram

    P.S Som sagt har två som vill lägga beställning ;) Min farmor vill ha en exakt som jag: röd och med Moin. Sen Oscar vill ha en: tror kanske svart för han och ordet "Okka". Men som jag sa tidigare, bara när du har ORK och tid ska du göra det. Säg till vart och när jag ska flytta över pengarna!

    SvaraRadera
  2. TACK Sophia!!! MAilar dig ang beställningen!

    puss o kram

    SvaraRadera