lördag 28 januari 2012

Lördaaaag!!

Lördag och inga speciella planer! Underbart!!

Hade faktiskt funderat på att gå och se LÖVENS match i em, hela familjen! (Jag har inte sett en enda match sedan Johan slutade spela så det är väl på tiden! Dessutom tjatar våra 2 yngsta varje dag om att de vill till ishallen..)

MEN jag fick hem en febrig liten Max från hockeyskolan i morse.. Han la sig i soffan och bad oss ta tempen på honom då han inte kände sig så pigg..

Så det blir att va hemma och mysa med honom!

Mille började med sin nya snutte i morse. Jag fick rita ut var han skulle klippa iaf men han ville göra allt själv.

Eddie sydde ju sin förra helgen men Mille har inte riktigt haft tid förrän nu.
Får väl se om han vill göra klart den ikväll el i morgon.

Johan , Eddie och Mille har gått iväg till isbanan för att åka lite och jag sitter i soffan med kaffet och kramas med min lille sjukling!

Ha en bra dag och njut av helgen!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar