onsdag 11 januari 2012

liten sjukling... och julen åker ut...

Min lille Mille har verkligen inte något bra immunförsvar.. Nu är han superhängig och har jätteont i magen.. Han har OFTA ont i magen.. riktigt ont.. de har utrett honom och tagit prover hit o dit men hittar inget fel..

Idag ligger han hemma i soffan o myser med sin goseSture. Mest sover han..
Iof inte konstigt om han är trött då han varit vaken o skrikit av mardömmar lääänge inatt... Han skrek "JAG VILL INTE FARA HEEEEEM!!!!" Nähä.. ok.. Han drömde kanske att han var kvar i Granö...

Det blir nog att kolla om det är mjölken han inte tål... ska prata med vårdcentralen igen.. (nu går det tydligen nåt på dagis så vi får väl vänta o se om det blir något mer först...)


Jag har börjat plocka bort julen här hemma... Jätteskönt att få bort allt men samtidigt blir det ju så tomt.. Gillar verkligen julstjärnorna, de ger ett så mysigt sken!

Men nu är de väck!!


Nu får mitt älskade hjärta, som jag fått av min älskade guddotter, pryda fönstret på egen hand!

Man skymtar även lite av nya sovrumsgardinen.. Har inte riktigt bestämt mig än.. bara testar.. mer bilder från sovrummet kommer en annan gång. Om någon skulle va nyfiken!



Ha en bra dag! Här ska mysas med lille skrutten min!

Kram /Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar