lördag 9 juni 2012

TINA, Ville och sjukling



Vi skulle egentligen till Bjurholm idag och fira bästa TINA som fyllt 30.
MEN då blev det så att J skulle stanna hemma med barnen då Eddie blev sjuk igår kväll.
I morse vaknade jag med feber IGEN.... Va sjutton är det här???
Blev hur om helst inget firande för någon av oss...

Hoppas du får en fantastisk dag, kväll och natt TINA!!
Får ta igen det senare!!

I morse var Eddie betydligt piggare och hjälpte Mille att torka bordet efter frukosten.

Sedan cyklade de en sväng på gatan och fastnade hos Säljedals.

Finaste sköldpaddan Ville är en favorit och jag tror familjen S lär få mer besök av bröderna Bergmark i sommar!

Grabbarna är för övrigt MYCKET stolta över sina nya BATMANtröjor (som jag inte alls är så hemskt förtjust i).
Jag brukar inte köpa likadana kläder till Eddie och Mille då de blir ännu svårare att se skillnad på men nu gav jag med mig...

Efter lunch blev Eddie riktigt hängig och har bara legat i soffan med hög feber.. Hoppas lilla älsklingen mår bättre i morgon!!


Max är hos mormor och morfar och kör fyrhjuling i helgen!

Ha en skön lördagkväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar