fredag 29 juni 2012

MOSTER to be!!

Vet ni vad!!!

JAG SKA BLI MOSTER!!!!!

Grabbarna ska få en KUSIN!!!! (Även om de anser att det räcker med OSCAR som kusin... Fast det eg är Oscars mamma och jag som är kusiner...)

Wiiiiiiiiiiii!!!!!!!


Min ÄLSKADE FANTASTISKA LILLASYSTER SOFIE OCH MIN LIKA FANTASTISKA SVÅGER CHRISTIAN SKA HA BARN!!!


Min lillasyster är GRAVID!!!!

Max tyckte efter ett tag att det ska bli roligt med en kusin och hoppas bara att det är en pojkbebis " SÅ JAG KAN LÄRA HAN ALLT JAG KAN OM STAR WARS"

Mille, som verkligen är morbror "KICKIs" kille, var nära att börja gråta när han fick höra att de ska få en bebis men när Sofie sa till Mille att han ju måste hjälpa Kicki med bebisen blev han genast glad igen!

Massor med GRATTIS till ER!!!

ÄLSKAR ER!!!!


Önskar bara att ni bodde närmare!!!

1 kommentar:

  1. STORT grattis till moster! :D Och självklart Sofie och Christian!! Vad underbart med en bebis i familjen :)

    SvaraRadera