lördag 16 juni 2012

Tji fick jag samt lite rivning och fyrhjuling..

Tji fick jag..
Mådde bättre i morse och hade ingen feber så jag har varit och handlat och sedan varit ute med smågrabbarna medan maken klippte gräset och sedan börjat byta panel på lekstugan.

JAG VET, det var ju inte nån bra idé... MEN jag har ju så jäkla svårt för att bara ligga inne och inte göra nånting... Vilket jag nu gjort i några dagar!

Ligger nu i soffan IGEN med feber och ont i halsen .. Är riktigt, riktigt less nu!
I morgon blir det VILA igen så jag är frisk på måndag!!

Maken jobbade med lekstugan och vi njöt av vattenmelon, saft och kaffe på filten ute i solen!
Dock svårt att vila någon längre stund då dessa små grabbar hinner hitta på MYCKET bus på kort tid om man inte har koll!

Eddie och Mille fick i uppgift att hjälpa till att riva, det bästa är att sätta dem i jobb - då bråkar de inte iaf!

Mille funderade en stund och satte sedan igång!

Medan Eddie högg in direkt!

Max åkte till Granö i morse för att köra lite fyrhjuling med morfar! Fick hem en grymt lycklig kille ikväll!!

Han och morfar hade packat fika och gett sig ut på en tur i skogen.
Vi fick se några bilder på vår lille storkille!!

Nu har Max varit borta väldigt mycket den senaste veckan.. Får ta igen det med extra mycket kramar och MAXMYS i morgon!!

Nu är det dags för sängen!

GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar