lördag 2 juni 2012

Sjukväder!

Då var det dags igen.. Men efter en vecka med FRUKTANSVÄRD huvudvärk och mycket jobb var det inte helt oväntat att jag däckade direkt jag slutat jobba igår em..

Kunde ju iof inte fått bättre SJUKVÄDER! Det spöregnar och stormar ute... Man längtar inte ut iaf! Det finns väl inget värre än att ligga inne och vara sjuk när det är strålande sol och varmt ute..

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på så länge men jag har helt enkelt inte haft någon ork till det i veckan.


Idag har J spenderat fm ute med grabbarna då jag bara sov i soffan..
I em har vi legat i soffan och läst massor med böcker, spelat spel och haft mys.

Max har fått GOLFSET av farmor och farfar idag och har spenderat dagen med dem, tror till och med att de varit ut till golfbanan!!

Max hade visst övertalat farmor och farfar om att han skulle få sova där inatt så vi har det rätt lugnt med bara 2 troll ikväll!

Älskade böcker!

BAMSESPELET HONUNGSJAKTEN! En favorit här hemma!

Grabbarna tjatar om nya tröjor, och det ska vara COOLA tröjor och linnen... I morse fick de sitta och kika på kläder på nätet. Önskelistan är nu lååång..

Nu är det filmmys med våra smågrabbar!!!

Hoppas ni har en bra helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar