torsdag 14 juni 2012

Inte bara HELL

Igår kväll kändes det verkligen som att jag var redo att säga upp mig som mamma! Men efter lite sömn och en stund själv tidigt på morgonen (kan fortfarande inte sova för hostan) känns det betydligt bättre!

Jag försökte verkligen hitta på saker igår som skulle hålla grabbarna sysselsatta istället för att bråka och skrika!

Tog ut penslar, färg och papper. De tröttnade dock snabbt på att måla på papper och målade istället några stenar som nu ligger så fint bredvid lekstugan!

När de tröttnat på det plockade vi fram snickarbälten, brädor, spikar och grejjer. lånade även Zebs såg! (dags att köpa några små sågar till grabbarna)

Eddie blev arg på mig då han inte fick ha kniven och Johans skruvdragare så då var det färdigsnickrat...

Jag hade sedan 2 små kockar som lagade pastasallad till middag, vilket gick jättebra tills KNIVARNA HELT PLÖTSLIGT FÖRVANDLADES TILL SVÄRD och de skulle börja fäktas...


Max hade haft en härlig dag med farmor och farfar!

Idag är det VILA VILA VILA som gäller för mig!! Har fortfarande feber....

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar