tisdag 5 juni 2012

Fy på mig!

Har bara ingen ork att skriva.. Är fortfarande hängig, det vill liksom inte ge med sig.

Mina senaste dagar har inte varit så spännande men lite bilder har jag att visa!

I söndags var det kanonväder och jag var trött på att ligga inne. Satte Eddie och Mille i jobb- att sätta lite frön!

Tur vi har 2 vattenkannor!! Och barn som gillar att hjälpa till!

Nu hoppas vi på goda morötter, sallad, ärtskidor och rädisor!!

Någon som har tips på vad mer vi ska så????

Igår em var det FAMILJEMIDDAG på grabbarnas förskola!! På kvällen fick vi (som vanligt) se match på gatan!!

Mille försöker se cool ut tror jag..
Ted och Zeb har gjort den fina målvakten som grabbarna har döpt till PETTER.

Max och Zeb på andra laget!

Tilia körde ismaskinen igår (traktorn) och Eddie var hos mormor och morfar!

I morgon är vi alla lediga och jag HÅLLER TUMMARNA för att barnen sover liiiite längre i morgon iaf!! Max sov länge i morse så nu börjar man ju få hopp om sömn!!!

SOV GOTT!

Kram L

1 kommentar:

  1. STOR krya på dig kram finaste!! Hoppas du känner dig mer o mer pigg. Och snart ses vi igen, jag kommer nog kunna lösa sovplatser för den 13:e :) Vill så gärna att du/ni kommer! Puss o kram bästaste

    SvaraRadera