fredag 30 mars 2012

Tomt....

Efter en vecka hos oss har nu Dio åkt tillbaka till Granö! Tänk vad snabbt man vänjer sig... Det är så otroligt tomt när man kommer hem från jobbet nu..

Jag och maken skaffade denna underbara vovve för 7 år sedan, när vi bodde på landet!

När vi för snart 3 år sedan flyttade in till stan började han vara mer och mer hos mina föräldrar i Granö och jag tror nog han flyttat dit.... Tyvärr..

Saknar honom så fruktansvärt men jag vet ju hur bra han trivs där. Han är nog ingen stadsvovve utan en riktig lanthund? Dessutom kan han bli rätt stressad när grabbarna busar och håller på även om han verkligen älskar dem!

Max och Dio har nog en speciell relation, Dio vaktade ALLTID Max när han var bebis. Här kommer lite gamla bilder på världens bästa vovve!!!

När värkarna satte igång den 9 dec 2006 blev Dio fruktansvärt orolig och vägrade lämna min sida.

Max, 1 månad, myser med älsklingsvovven

Bra att ha en varm vovve att värma sig på när man varit ute på vintern!!

Morgonmys. Max och Dio

Självklart var han ju världens sötaste valp!!

ÄLSKAR DIG DIO!!!

2 kommentarer:

  1. Världens sötaste, finaste, underbaraste Dio! Och ja han var världens sötaste valp, han stack ut bland alla sina syskon :) Saknar hela familjen och det är inkl Dio...

    SvaraRadera
  2. Vi saknar dig me vännen!!! KOM HEM SNART!!! Det är ju häftigt hur mycket DIO tycker om dig när det är så lång mellan gångerna ni ses nu. Men du har ju varit som hans extra matte i alla år!! Puss och kram på dig där borta i Ice Age ;-)

    SvaraRadera