söndag 18 mars 2012

NU är det VÅÅÅR!! Cyklar fram och snöstyren bort!

Efter MYCKET tjat i många veckor gav vi idag med oss och tog fram cyklarna... snön och isen var ju faktiskt borta på gatan nu! Nästan iaf....

Oj vilka lyckliga grabbar!!!

En lycklig och stolt Max på sin cykel! oj vad han susat fram och tillbax på gatan idag!

Eddie på sin cykel

Insåg dock att Eddie och Mille behöver större cyklar.. De har nu 12" men skulle behöva en storlek större.. Tänkte att de skulle få önska sig när de fyller år men jag tror att även Max snart behöver en större.. Kanske lika bra att köpa en till Max nu så en av smågrabbarna kan ärva hans..

Har även plockat bort snöstyren, bobar, skidor och andra vintergrejjer!

Utemöblerna har vi tagit fram oxå!! Mindre roligt att det började snöa i kväll...

Tjohoooo!! Bort med vintern!

Nu hoppas vi att SOMMAREN kommer SNABBT!!!!!!

Jag och Eddie tog en cykeltur till Expo för att hälsa på Emelie och köpa ansiktsfärg!

Eddie passade på att jobba lite!

Efter Expo hämtade vi upp Mille och åkte till Hanna och Viggo med familj! Jättetrevligt att ses en stund!

Sen hem och måla piratmålningar...

Ansiktskritorna fick dock inte godkänt av de kräsna ansiktsmålarna så de återgick till tuschpennor... Och det går INTE BORT.....

Trevlig kväll på er!!!! Jag ska mysa med min minsta lillasyster ikväll!!

kram kram

2 kommentarer:

  1. Tur att nån har vårkänslor. Här sitter en annan insnöad och inte verkar det sluta snöa heller... Jag brukar inte gnälla över snön men NU FÅR DET VARA NOG MED SNÖ.

    Hemavanbo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men vad hände idag då???? Föll stora härliga lapphandskar när jag cyklade till jobbet..
      Vackert och mysigt men nu skulle det ju bli SOMMAR..
      Kram Linda

      Radera