fredag 16 mars 2012

GRATTISKRAMAR!!!! Tillbakablickar och sveda...

Fredag idag!! Vädret är UNDERBART, solen skiner och snön smälter!! Det känns verkligen som VÅÅÅR!!!

MIN ÄLSKADE GUDDOTTER NADJA FYLLER HELA 10 år idag!!! GRATTIS!!!!

Världens finaste Nadja!!

Pratade nyss med älskade sessan och Hon önskade sig en kram i födelsedagspresent! En kram och en lillebror- lillebroren skulle va Mille! Ja jag skickar honom snart!


Max har åkt till Granö nu, han ville så gärna åka dit och träffa Nicolai som är hos sin mormor och morfar i helgen!

Då Nicolai och Julie bor i Norge träffas vi inte så väldigt ofta men det är så roligt att Max och Nicolai ändå står varandra nära!

Fotot är från när jag och Max spenderade en vecka hos Jessica med familj för snart 2 år sedan! Max har det kortet i en ram på sitt rum!

Max och Nicolai sept 2007!!

Nu är det dags att hämta mina 2 små älsklingar! Har varit hemma oh vilat lite efter jobbet, känner mig riktigt slut efter den här veckan och att jag dragit på mig urinvägsinfektion gör ju inte saken bättre.. Tur jag har världens bästa syster som kommer som en raket med tranbärsdryck!! TACK!!!


Ha en skön helg!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar