onsdag 28 mars 2012

Hemma!

Kom hem från Skåne i måndags kväll! Hade bara en jäkla tur att jag tog mig hem då fru KLANT tittade lite fel på biljetten och missade flyget från Malmö...

Hade en superhärlig helg hos kära syster och svåger!!

Väl hemma var det underbart att få stå och titta på mina sovande små troll och pussa på dem MASSOR!! Tänk att jag hade go lust att säga upp mig från mammatjänsten för en vecka sen och så hinner man bara hemifrån så saknar man små älsklingarna så det gör ont i hjärtat!

Men allvarligt! Ibland blir jag fullständigt GALEN på deras bråk, skrik och ret...

I Skåne hade våren jobbat på betydligt bättre än här hemma!

Jag hämtade grabbarna på dagis igår och hann bara hem så klämde sig Max i dörren när han o Eddie bråkade.... J, som hade bilen, fick skynda sig hem från jobbet och åka med Max till akuten..

Storkillen min mår bra och jag är bara glad att inget var brutet!

Nu är det verkligen dags för mig att hoppa isäng!

GONATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar