tisdag 20 mars 2012

Suris...

Min lille glaskit, Eddie, är en liten suris idag..
Igår när vi kom hem från dagis var han sur för att han tyckte att vi hade för FULA VÄGGAR HÄR HEMMA...

Han ville måla dem i olika färger- fina färger!! När jag förklarade att jag ÄLSKAR VITT och tycker att det är jättefint med vita väggar blev han skitsur. Vilket han fortfarande är..

I morse talade han om hur fult det är här hemma och sedan tog han fram ett "brev" som han hade fått. Han läste upp det för mig " NU ÄR JAG VUXEN" . Det var allt som stod..

Hmmm.. Ok.. Tydligen tyckte han att han fick bestämma om färgen på väggarna här hemma om han bara blev vuxen och det var ju lätt fixat med ett brev adresserat till sig själv...

Surisen surar med stöd av sin bror.....

Godmorgon på er!! Jag ska strax till sjukgymnasten för lite nålar- läääängtar!!!

Ute skiner solen och nu känns det verkligen som vår igen!!! Snabba vändningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar