onsdag 7 september 2011

Mina superhjältar och Darth Vader....

Max fick i vintras sin Star Wars Cape och jag började göra varsin till Eddie o Mille me men de har lixom aldrig blivit klara.. Förrän NU!! Igår tog jag mig knappt ur soffan en jag lyckades sy ihop den sista sömmen på Eddies cape och sy fast knapparna på dem! Skönt att få det klart!!

Oj vad glada de blev när de kom hem från dagis igår och fick sina kappor! I morse hade de på sig dem när de skulle till dagis....

Eddie o Max i sina capes

Enligt Max måste man se lite cool ut när man har den på...

Max har en applikation av Darth Vader och Eddie med Spiderman. Sydde även på "spindelnät"

Mille kämpar med att knäppa sin..


Min lille superman. Applikationen kom dock lite väl långt ner...



1 kommentar:

  1. å vad duktig du är, önskar att jag oxå var så pigg att jag orkade sitta och sy... puss

    SvaraRadera