onsdag 7 september 2011

FJÄLLEN

I em åker vi till JOESJÖ!!!! Åhhh vad vi längtat hela familjen!!!  Bara väldigt typiskt att jag ska ha världens dunderförkylning... MEN jag trycker i mig lite alvedon så jag får ner febern och orkar sitta i bilen hela kvällen iaf! Ligger hellre i Joesjö så J o grabbarna kan va ute och fiska och grejja än här hemma resten av veckan!

Vi ska åka förbi Granö o käka middag och även ta med massor med god mat som min underbara mamma förberett åt oss!!! Bara att värma på när vi är där!! TACK MAMMA!!!!!

Sist vi var i fjällen hade vi några underbara dagar då hela familjen bara NJÖT!! Jag hoppas vi får det lika mysigt nu!!! Helt fantastiskt vilken tur vi har som kan låna stugan av svärmor o hennes syskon!!! TACK till er!!!!

förra gången vi var i Joesjö var det SJUKT mycket snö...

Det har dock tagit tid att förklara för Eddie att det inte är snö i fjällen nu och att vi INTE KAN KÖRA SKOTER... Men Eddie han bara viftar med fingret, lägger huvudet på sne och säger "vi får väl se"



grabbarna hoppade i snön

Grabbarna pratar mycket om hur mysigt det är i "deras" sovrum i fjällen. Eddie o Mille sover i v¨åningssängen och Max på madrass på golvet ( han är´lite "högrädd" som han själv säger)

dessutom fick de ju träffa "kusinerna" Nicolai o Julie som kom på besök!!! 5 goa, glada barn!


Nu hoppas jag vi kan ägna oss åt fiske, svampplock, sällskapsspel, pussel och annat mys!!! Bilen är packad med MAAAAT och massor med gotta!!

Ha en skön helg! Kram

1 kommentar:

  1. Nej du har inte missat något.Jag var dit och tog ut p-staven då den krånglade för mycket för mig :)

    SvaraRadera