torsdag 29 september 2011

Begravning idag....

Idag var det då dags att ta ett sista farväl av min älskade morfar... Det blev betydligt jobbigare än vad jag hade kunnat föreställa mig... Jag satt ju höll hans hand när han dog, hjälpte till att lägga honom i kistan osv så jag tänkte lixom att jag redan hade tagit farväl och allt...
MEN det var såååå jobbigt idag... Oj vad tårarna rann.. Det kändes så mycket mer definitivt idag...

Det var iaf en jättefin begravning!!

orkar inte lägga in några kort el skriva mer.. Ska skriva mer om min underbara morfar senare!!

Ha en bra kväll! Sov gott! Kram

1 kommentar:

  1. Tänker på dig vännen, förstår vad du går igenom... Det är aldrig lätt att säga "vi ses" till de vi älskar, men det är just det som vi gör: vi ses! Men desto jobbigare är det för oss som är kvar, som saknar de enormt mycket och det tomrummet är något som aldrig kommer bli fyllt. Men vi minns de vackra minnena vi har av dem och med dem, tänk ändå vad vi ska vara lycklig som fått ha våra morfäder så länge med oss!

    Och självklart blir det mys/choklad kväll, det är ju vår kväll som ingen annan gör så bra som vi ;) Saknar dig också men snart ses vi! STOR kram

    SvaraRadera