torsdag 17 maj 2012

Tog jag död på den?

I vinter har mina kära PELARGONER fått övervintra i vår matkällare.

Tog upp dem och de fick piggna till i vardagsrummet tills jag satte om dem.

Inte mycket gör världen när de fick flytta upp från källaren..

De blev så himla fina och jag satte en murgröna tillsammans med den största!!

Och så glömde jag att ta in just den en kväll... Hoppas den överlever köldchocken!

Har i vår gjort iordning för rabatten framför altanen.

Alla blommor rök när vi dränerade förra hösten och nu är jag sugen på att fixa med nya!!

Skulle vilja ha lite CLEMATIS, antingen ROSOR el PIONER och något lägre typ NÄVA längst fram!

Allt i vita och rosa blommor!!

Vad tror ni om det?? Har ni några blommor ni vill bli av med??

Kan INGENTING om blommor.. Jag visade en bild på plantskolan igår och fick lite tips!

Bla avrådde hon mig från att sätta KLÄTTERROSEN jag ska få av bästa Sofia mot stolparna som jag hade tänkt! Men ingen kris för det! Har en annan kanonbra plats för den fina rosen!!!

Ha en bra dag!! KRAM LINDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar