lördag 12 maj 2012

Ofattbart... 4 år!!!

Jag kan bara inte förstå att våra älskade killar Eddie och Mille fyller 4 år idag!!!!!

Helt galet vad fort tiden gått !

Grabbarna uppvaktades såklart med fikabricka och sång i sängen i morse! De får lägga sig i vår säng och låtsas sova...

2 lyckliga killar i nya tröjorna de fick av moster och morbror! Eddie i Roy och Mille i Rune!

Superfina från EGGKIDS!!

Kika in hos SMÅFRÖN och passa på att fylla på barnens sommargarderob!!

Grabbarna för ett år sedan när de fyllde 3 år.
De ser verkligen ut som "storkillar" nu när man jämför med förra året!

Så här såg jag ut för exakt 4 år sedan!! Underbara magen! Fasen vad jag älskade att vara gravid!

Älskade småkillarna fick åka direkt till BARN 4. Superjobbigt att inte få hålla dem direkt..

Till sist fick jag komma upp till grabbarna!!!

Första gången jag fick hålla Mille!

Första gången jag fick hålla Eddie

Johan med Eddie och Mille!

MASSOR MED GRATTISKRAMAR OCH PUSSAR TILL VÄRLDENS FINASTE MILLE OCH VÄRLDENS FINASTE EDDIE!!!

ÄLSKAR ER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar