torsdag 17 maj 2012

MAGSJUKA..

Är det något jag verkligen INTE GILLAR så är det magsjuka...

MEN nu är det länge sedan vi hade det sist så de va väl dags nu då.

Max har kräkts mest hela dagen och nu hoppas jag bara att Eddie och Mille klarar sig!! Var inte sådär supersugen på att torka spya inatt oxå..

Är iof inte så hemskt sugen på att få det själv heller.. Eller att min mamma, som ska åka utomlands i morgon, blev smittad igår kväll när hon var här..

Så HÅLL TUMMARNA!!!

Har ni några bra tips för att hålla magsjukan borta?


Jag blir oftast så jäkla dålig när jag får magsjuka, svimmar och har mig, inte skoj..
Men som sagt var det länge sen nu! Tror det är 1 år sen vi hade det!

Ett tag lyckades fam Bergmark få den här inte så trevliga sjuka 4 gånger / år. Så vi får va glada om det bara är 1 gång /år!!!

SOV GOTT och hjälp mig hålla tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar