lördag 26 maj 2012

Snaggat... Och after work!

Igår när jag kom hem från jobbet kom en liten kille emot mig och jag FÖRSTOD INTE att det var min Eddie....

Johan hade KLIPPT (läs:snaggat) våra 2 småtroll...

Eddie i nyfrillan

Mille i nyfrillan


Grabbarna var såååå stolta över att ÄNTLIGEN ha samma frisyr som pappa. .. Och jag skulle försöka hålla god min... Samtidigt som jag var nära att gråta..

Älskade Max såg att jag inte var så nöjd, han kramade mig och sa "men mamma jag har iaf håret kvar! Jag har inte klippt mig!!"

På kvällen var det dags för AFTER WORK på NORRLANDSOPERAN med 2 kollegor!
Supergod mat och trevligt sällskap!!

På vägen hem tog jag och Christina en cykeltur efter strandpromenaden i det fantastiska vädret!!!

Det slutade med att vi cyklade till Klabböle och hem på andra sidan älven! En riktigt härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar