fredag 13 april 2012

What a day!

Vilken underbar underbar dag det varit idag!! Bara jag får se lite sol och känna lite värme blir jag så lycklig och glad hela jag!!

Max och Eddie hade feber igår kväll och fick vara hos farmor och farfar idag!!

Mille följde istället mig till jobbet!

En lycklig kille som fick leka med Oscar på mammas jobb!

Efter jobbet ville Mille hem och baka muffins!



Sagt och gjort bakade vi 2 olika sorter! Han ringde och bjöd farmor, farfar och brorsorna på fika och därefter traskade han över till Börje och Inga för att bjuda dem också! (han skulle absolut gå över själv! Och jag stod i fönstret hemma och fotade honom :-) )

När samtliga av Milles gäster fått fika följde både Max och Mille med farmor och farfar hem!

Och OJ vad lugnt vi haft med bara Eddie hemma!! Han var såååå nöjd över att få leka själv med ZEB och sedan har han målat några fina ljuslyktor till middagsbordet!

Han hjälpte såklart papsen att grilla oxå! MUMS!! När de stod där vid grillen sa Min älskade Eddie: "OJ SÅ MYYYYSIGT VI SKA HA IKVÄLL!!!

Hoppas ni har en mysig lördagkväll!!!

KRAM PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar