måndag 16 april 2012

Tråksjuk...

Kände mig så hängig igår em och hade ont i halsen men tänkte att lite sömn skulle göra susen! Men ICKE..

Har knappt sovit inatt - har så fruktansvärt ont i halsen och hela kroppen... SKIT OXÅ!! Såg fram emot att cykla iväg till jobbet i strålande sol idag! Nu är det soffläge ist..

Max är inte riktigt pigg än så han är hemma med mig idag!

Helgen har bjudit på både snöstorm, kalas, strålande sol och trädgårdsfix!

ZEB fyllde 5 år i lördags!! GRATTIS!!! Jag hade sytt kungamantel och krona till honom. Grabbarna ville såklart oxå ha och Eddie provade innan vi slog in det!

Jag har varit trött mest hela helgen... Passade på att sova med Eddie i soffan

Igår fm blev det en sväng till Ica...

Igår em var det underbart väder så vi passade på att vara ute och njuta!

Satte grabbarna i jobb! Längtan efter sommaren är STOR!!!

Nu ska vi se TRASSEL och käka lite glass! Tror det är bästa medicinen mot min hals just nu ;-)


Ha en bra dag!! KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar