tisdag 3 april 2012

Flytt

Jag och Max har en mysdag hemma idag. Kände att det verkligen behövdes!

I morse sa Max " Åhhh vad jag är less på vinter mamma! Nu vill jag ha SOMMAR! Fast jag vill ALLTID ha sommar!!"


Jag: "Ja jag längtar oxå till sommaren!"

Max: "Jag tycker att vi flyttar! Till Skåne! Eller nej förresten, vi flyttar till Thailand! Där är det ju alltid sommar!!!

Han pratade vidare om hur mycket han vill flytta till Thailand och sen såg han så hemskt bekymrad ut och säger: "men då får vi ju inte träffa ALLA så mycket..."

Så skiner han upp igen " men när vi ska flytta till Thailand måste HELA FAMILJEN flytta med! Du mamma, jag, pappa, Eddie, Mille, farmor, farfar, mormor, morfar, Emelie, Sofie och Christian!! Och så DIO och Sture såklart!! (hundarna) "

Det är så underbart att FAMILJEN är så viktig för honom!! Tänk så hemskt om vi inte hade alla (utom Sofie och Christian) så nära...

Älskade killen är så stolt över sin fina Skellefteå AIK tröja han fick av farmor igår! (Mille väckte mig inatt och ville visa sin tröja...)

Ha en bra dag!!! Kram

Max har ritat en bild till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar