torsdag 1 december 2011

72 små paket

Nu sitter julkalendern uppe!! I em får grabbarna öppna första paketet!! Och de kommer bli sååå besvikna... hahaha...

I år ska de få några pusselbitar var/dag som de tillsammans kan lägga ihop. för varje dag får de se pusslet växa fram! Jag tycker det är en kanonbra ide! De får samarbeta för att få ihop varje del osv! Min kära man tror att de efter dag 3 inte kommer att vilja öppna nå mer paket.. MEN vi får väl se!!!
På lördagar är det ist en chokladbit el ngt annat godis så det blir ju iaf skoj!!

Underbara julkalendern som min mamma gjorde till mig o Johan ett år för länge sen...


Första december idag och INGEN SNÖ... Fy sjutton vad tråkigt!!!!

Vet att jag inte är så bra på att blogga längre men det är lite halvbökigt att blogga från mobilen o vår skördetröska till dator startar vi bara i nödfall (när räkningarna ska betalas.. )

KRAM

1 kommentar:

  1. Älskar verkligen er adventskalender, har jag gjort sen första dagen jag såg den o det är jul för mig när den är uppe :) Ha,ha kan se mig killarna framför mig! Det var en grym ide men som sagt, ser hur de blir besvikna.. Men tror det är nog första dagarna, innan de ser hela ideen. Du gör ett grymt jobb vännen o stolt över dig! Snart ses vi, längtar... Puss o kram

    SvaraRadera