lördag 26 november 2011

Förbannade pepparkaksbak...

Idag tänkte jag ha det riktigt mysigt med barnen och baka pepparkakor, lyssna på julmusik o få lite härlig JULSTÄMNING!!

TÄNKTE JAG.. Förstår inte riktigt HUR jag tänkte... Varför lär jag mig aldrig???

Det var ju ändå rätt trevligt de första 5-6 minuterna!!!
Sedan var Max less och började sspringa runt o retas osv..

Mille kom på att det skulle va roligare att dammsuga så han började kasta mjöl o deg på golvet..

Eddie gjorde såklart som Mille ..

Jag bakade klart samtidigt som jag försökte sära på grabbarna som bråkade o slogs.. Max har kommit i nån jäkla period igen då allt går ut på att RETA, SLÅ, SPARKA, SKRÄMMA sina bröder så fort han tror att vi inte ser.. Vad ska man göra????

PÅMINN mig gärna nästa år om att INTE BAKA med alla 3!!
Förstår ju nu varför Mille absolut ville baka med mig själv!

MEN jag vet ju hur jag är.. Om ett år sitter jag här o tänker att det ska bli SÅÅÅ MYSIGT att baka med barnen, att de så gärna vill det och att de faktiskt blivit ett helt år äldre så nu kommer det gå sååå bra sååå!!
Jo Tjena!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar