fredag 25 november 2011

Äggsörja och Pussar..

Mille har varit hängig idag me så han har varit hemma med mig.

I morse hade jag tid hos sjukgymnasten, (har inte varit där på ett bra tag och tror att det är därför jag haft mer ont av endon) så världens bästa Emelie kom hit och var med Mille en stund!!
Han var överlycklig över att få spendera lite tid med sin älskade, coola moster!
Och jag var mycket glad över att få mina nålar i magen idag! TACK SIS!!!


Förutom massor av pussar och kramar av moster har Mille ägnat sig åt målning (målarböcker) och mys med sin mamma!

I morse hade han visst planerat att måla ÄGG..  han hade plockat fram äggen, lyckats ha sönder några på golvet som rann in under kylen.. Hmmm.. Nja ingen äggmålning idag..

Då kom han på en aningen bättre (i tiden) idé, han ville baka pepparkakor ENSAM MED MAMMA UTAN BRORSORNA..

När det var dags att baka sov han så gott och det var stört omöjligt att väcka honom.. får bli en annan dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar