tisdag 15 november 2011

Stickar o snart kyrkan

Snart kommer familjen hem! J hämtar grabbarna efter jobbet, jag sitter i soffan under en filt o myser!

Håller på med ett par tjocksockar till Eddie, han ville såklart ha ett par rosa o nu är de snart klara!!

Ikväll ska hela familjen på After Work i kyrkan! Max går kyrkans barntimmar o vi har fått inbjudan till After Work!
Skönt att slippa laga middag ikväll!! Igen!! !!

Igår åt jag ute med jobbet!!
Vi åt middagsbuffe på Eastern Palace!! Oj så fantastikt gott det var!! Har nog ALDRIG varit så mätt som igår kväll!!!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen, fina strumpor, jag håller på med ett par vanliga till en kompis, med häl... du kan du maila över beskrivningen på sockmönstret där man lägger up 40 maskor, det som var en sådan enkel häl till?? snälla, mitt mönster är totalt borta!!! ska vi sticka tillsammans någondag??
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Ja självkart gör jag det! om jag bara hittar det.. ska kolla ikväll!

    JAAAA det gör jag gärna! dags för en mysdag snart!! kraaam Linda

    SvaraRadera