onsdag 7 december 2011

Min present!!

Igår var jag hemma med 2 små febriga killar som var lite väl pigga.. Det var bus, bråk o skrik mest hela dagen..

Till sist satte jag dem i vagnen o tog en prommis till EXPO för att hälsa på älskade syster på jobbet! (och kanske hitta en fin lykta att ha ute på bron)

Jag förälskade mig i en jättefin ljuslykta och som tur var hade jag inte handlat upp presentkortet jag fick av syster så jag kunde köpa den!!

Ställde den på bron när vi kom hem men ville ju njuta av den själv!!

Nu värmer den ist makens gamla julbock i vardagsrummet!! Skulle gärna vilja ha den mindre oxå!! (tror att det fanns en mindre storlek)

TACK älskade syster för den superfina presenten!!!

Visst är den FIN!!!!

1 kommentar:

  1. Jättefin lykta! Det blir nog en tripp till Expo för mig med nästa stadsbesök! :)

    SvaraRadera