fredag 23 december 2011

Skridskoprinsessa???

Skridskoprinsessa.... Nja tror inte det va!

Var på ishallen med familjen, syster o svåger idag och grabbarna skulle för första gången få se mig åka skridskor !!

Jag vill ju lixom kunna det! Det blir ju roligare att hänga med dem på hallen då!

Max tittade skeptiskt på mig när jag kom ut på isen som Bambi själv! Sedan gick jag hålla i hans klubba medan han drog mig runt... Hahaha!! Min son på 5 år!!

Efter ett tag kände jag mig skitbra och åkte en sväng!! men då kommer Max susande, tittar på mig och säger "mamma! Jag hjälper dig till sargen igen!""

Jaja, ville ju att han skulle känna sig jätteduktig o allt så han fick hjälpa mig tillbax! Ville ju lixom inte göra honom besviken!

När jag åkte en sväng nästa gång kom min älskade son och frågade " Men MAMMA! Varför åker du??"

Själv tyckte jag att jag var grymt duktig vid det laget...
Jag: " jag vill ju bli bättre så jag kan åka med er"

Max: " ja men då får du klara dig själv för nu vill jag åka själv!! Och om du RAMLAR får du ta dig upp själv!!"

Hahahahaha!!! Kunde knappt hålla mig för skratt!!

Tydligen suger jag på att åka skridskor.. Så pass dålig att min 5 åriga son oroar sig när jag är ute på isen..

Men jag får TRÄNA!! Skulle kanske ha önskat mig ett par skridskor av tomten!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar