söndag 4 december 2011

Tomten

Jag, Eddie o Mille åkte som sagt till Granö igår! Idag passade vi på att åka upp till Lycksele för att gratta Milo (som fyller 1 år i morgon) och gå på julmarknad med fam Årebrand!

Grabbarna träffade tomten och de fick tala om vad de vill ha i julklapp!
Eddie: " jag vill ha en skoter! En riktig skoter som är svart!"
Tomten: jaha, något mer?
Eddie: "ja en burk, en coca cola burk!"

Mille: "och JAG!! Jag vill ha en blå skoter! En riktig!

Tomten: ja då kommer det på julafton!

Vaaa?? Nu tror De att tomten faktiskt kommer med 2 skotrar... På RIKTIGT!!
Hmmm undrar hur nöjd de blir över pyjamasen nu då?

Blev ingen bra bild med telefonen inne hos riktiga tomten men de fick ju träffa en låtsastomte ute.. (lägger in mer bilder när jag slår på datorn )

Gonatt!!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Då var det er jag såg där, på marknaden. Jag tycktes känna igen dig och dina barn men vågade inte gå fram.

    Åkte hem idag från ett snövitt Lycksele.
    //anna-erika

    SvaraRadera
  2. Men!! Du skulle ju ha kommit fram!! Hade ju varit Såååå skoj att ses "på riktigt"!!!
    Själv hade jg bara fullt upp att hålla reda på mina 2 små busar!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Har glömt och kolla om du svarat. Nästa gång vågar jag!!
    Boken finns säkert på bibblan annars beställer de den!

    annaerika

    SvaraRadera