onsdag 19 oktober 2011

Mysgrabbar

GOMORRON!!

Eddie o Mille steg upp o klädde på sig i morse för att sedan krypa ner i vår säng med vällingflaskan o se "thailandsfilmen"!!

De älskar att ligga där o titta på
Filmen från när vi va i Thailand!! Antingen den el "fyrhjulingsfilmen" (har filmat massor när deras morfar kör Fyrhjuling....) men nu är det Thailand som gäller!
De fick visst snabbt sällskap av världens bästa vovve!!! (som vanligtvis INTE är i vår säng...)

Max är fortfarande i Skåne och vi saknar honom till tusen!! Mille kom in till oss mitt i natten och frågade om Max kommit hem..

Men måste ju säga att det är VÄLDIGT LUGNT här hemma med bara 2 barn!! Dessutom känns det att våra smågrabbar börjar bli stora! De har även kommit UR den förbaskade trotsen som drev oss till vansinne!!!!!!
TJOHOOO!!!

Strax dagis för grabbarna o jobb (arbetsträning) för mig!!!

2 kommentarer:

  1. Sötaste gänget! àh vad stora de blir.. Saknar er! Saknar min kompis, Dio... Sà länge sen jag sàg honom och det är redan över 2 àr sedan jag var hus- och hundvakt. Anmäler mina tjänster även nästa Thailandsresa ;) Men först vill jag att du ska fà komma ner hit :) Längtar till jul och vàrt mys... Största kramen

    SvaraRadera
  2. Och gällande fotona.. Det är Fredrik som tagit dem, fiend.se, han bor pà Haga och har studio uppe vid bowlinghallen :) Han fotar allt möjligt, även barn! Hör av dig till honom om du är sugen eller säg till mig kan jag prata med honom :)

    SvaraRadera