söndag 30 oktober 2011

Mina riddare o jag

Här sitter jag, prinsessan mamma, och blir beskyddad av 3 mycket söta riddare!!

Trevlig morgon i lekrummet TROTS den förbaskade VINTERTIDEN!!
Grabbarna som sovit så bra o så länge på morgonen ett bra tag nu har visst kommit på att det är roligt att va vaken på natten, att slåss om vem som ska sova med mamma osv.. OCH att det är jätteskoj att stiga upp TIDIGT igen..

Det tycker INTE JAG är det minsta roligt... Nu får vi ta tag i deg här igen!!
Att dessutom ställa om till vintertid innebär att de tyckte det va morgon halv 4... INTE OK.. Inte alls..
Eddie hade stigit upp o lagt sig hos Max för att "musa" lite. Självklart vaknade Max o då vaknade Även Mille..

Jag kämpade LÄNGE för att få dem att somna om o jag lyckades till sist även om inte alla sov i sina egna sängar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar