lördag 5 januari 2013

Värdelös...

Ja jag känner mig helt värdelös på att blogga just nu! Sorry alla ni som följt mig så länge.. Jag har helt enkelt INGEN ORK ALLS...

All tid och ork går till bråkiga, skrikiga barn och en massa HOCKEY däremellan!

Men jag lovar att komma med ett litet inlägg ibland!

Här kommer lite bilder på vår vecka!

Maken började jobba i torsdags men jag och barnen har haft jullov hela veckan!

Torsdag fm var vi i pulkbacken!
Max hade gått dit tidigare med en kompis och hans pappa!

Därefter var det lunch och lite MYYYS framför JVM på tv!
Mille njöt av att få mysa med Ted en stund!

Tills det var dags att promenera till UTERINKEN för lite HOCKEY!

För att sedan avsluta kvällen i lekrummet med ännu mer hockey..

Även Igår Fredag spenderade vi fm på isbanan!
Jag och Emelie åkte till och med!

Myspys med Emelie!

Ett träningspass medan maten blev klar!

I morse var det dags för HOCKEYSKOLA!

För att sedan titta på Lövens träning!

Efter 3 timmar på ishallen var det dags att åka hem och käka lunch för att sedan gå till UTERINKEN och spela mer hockey!

Att grabbarna ALDRIG tröttnar! (Iaf inte Max och Mille)

Därefter mysigt fika med familjen Lindgren och fam Fredriksson till JVM final på tv!

2 kommentarer:

  1. Kram finaste du! Bloggen ska inte vara ett màste (I know the feeling) utan när du har tid o ro att skriva. Jag uppskattar varenda inlägg du skriver, sà jag fàr se vad som händer i era liv :) Hockeykillar om ngt dessa tre, love it! Puss o kram

    SvaraRadera