torsdag 17 januari 2013

Inte länge kvar nu!!!

Nu är det inte så länge kvar!!! I mitten av februari åker vi till THAILAND!!

Men innehållet i FLASKAN kommer vi inte långt på...

Det här är alltså fickpengar till resan!

Vi hade siktat på att iaf ha flaskan HALVFULL men är långt ifrån!

Tur att det är billigt att äta i THAILAND!

I sommar är det 4 år sedan vi sist var i Thailand.. Då firade vi midsommar där! (Med midsommarkransar av palmblad och blommor från trädgården!)

Vi gifte oss!!

Åt massor med glass såklart!

Jag och älskade lillasyster Emelie åkte iväg för att dyka! Första natten för mig utan barnen...
Jättemysigt hade vi!

Vid Max första resa till Thailand var han bara 4 månader! Så för hans del är det dags att fixa nytt pass innan vi åker!

Inte var han stor Lillplutten min! April 2007!

Åhhhh vad jag LÄÄÄNGTAR!!!!!

Bara äta, bada, käka glass och framförallt BARA VARA MED BARNEN hela dagarna!! Utan att behöva tänka på städning, tvätt, mathandling, matlagning, snöskottning, massor av vinterkläder på och av osv osv!

4 kommentarer:

  1. åh vad roligt!! hur länge blir ni borta...? skönt med värme!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli såååå skönt!! LÄNGTAR!!! Vi blir borta drygt 3 veckor! Nedräkning nu!
      Kram

      Radera
  2. Lilla Alma lånade min mobil idag och satt och tryckte på det mesta. Efter en stund skrek hon "nakenfisar!" hon hade då hamnat på din blogg och detta inlägg. Det var bilden högst upp på grabbarna hon såg sen bläddrade hon ner bland bilderna och skrek till mig "mamma, en prinsessa, kom och titta, en prinsessa" hon visade mig bilden på dig och Johan. Hon kallade även Johan för en prins :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi!! Sötaste Alma!! Hälsa henne och tacka! Kände mig faktiskt som en prinsessa! Kram

      Radera