lördag 19 januari 2013

Love it!

Jag och grabsen är i GRANÖ! Max har iof varit här sedan i onsdags.
Då han inte varit riktigt pigg fick han åka till mormor och morfar och vila upp sig. Passade mycket bra då både jag och maken haft det lite körigt på jobbet i veckan.

RENSTOPP på vägen hit.

Jag ÄLSKAR min hemby! Det är så otroligt skönt att komma "hem" !!
Just idag när vi kom hit och det var alldeles underbart vackert ute och alldeles lagom kallt önskade jag verkligen att skotern (pappas skoter alltså ;-) ) hade stått här istället för uppe i fjällen!

Det blev en tur till isbanan istället - SÅKLART...

Och en sväng förbi gammelmormor för att hämta upp en sockerkaka hon bakat! Mums!

1 kommentar:

  1. Det var ju REN tur att ni han stanna...hihi ;-)

    Hoppas att ni har det bra!
    Kram//Anja

    SvaraRadera