lördag 29 december 2012

Magsjukehuset..

Vi överlevde MAGSJUKAN även denna gång!

Men visst är det väl typiskt att jag och maken ALLTID lyckas få det samtidigt..
.


Jag blir alltid så fruktansvärt dålig när jag får magsjuka. Igår natt svimmade jag några gånger på väg till el från toaletten och slog mig rätt mycket..

Inte så lätt för min magsjuke make att släpa mig till sängen när han själv inte mår så bra.

Och tur att älskade Max tog på sig ansvaret för att fixa frukost till sig och sina småbröder när vi låg utslagna!

Nu är jag människa igen!
Har lyckats STÄDA toaletterna ordentligt och tvättmaskinen har gått varm hela dagen! Så nu känns även magsjukehuset fräschare!

Har nu MYSKVÄLL med mina små älsklingar (som drivit mig till vansinne idag med allt bråk och skrik) medan min stora älskling är på SVENSEXA!

Hoppas ni alla har en mysig kväll!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar