onsdag 19 december 2012

MOSTER!!!!!!!

Oj vad länge sedan jag skrev... Har varit mycket ett tag och min ork har legat på NOLL...

Idag är jag hemma med en sjuk liten Max... Känns som det alltid är någon som är sjuk...

Dagen spenderas i soffan med ROCKY ROAD och KAFFE!! Max har pysslat lite med en present till LILLKUSINEN OLIVER!!!

Har ju inte ens skrivit sedan jag blev MOSTER!!!

Helt galet!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Sofie och Christian!!! Fredag den 14 december kom världens finaste lilla Oliver!!!

Och jag bara LÄÄÄÄÄNGTAR efter att få snusa på lilla prinsen!!
Grabbarna längtar såklart efter att få träffa LILLKUSINEN! Deras allra första! (Även om de säger att de ju redan har 2 kusiner = Oscar och Miranda )

VÄRLDENS SÖTASTE!!!

Helt galet att jag inte ens kan titta på honom på kort utan att börja snyfta... Vill träffa honom NUUUUU!!! Det är alldeles för långt till SKÅNE..
Ska försöka flyga ner en helg i januari!!

1 kommentar:

  1. GRATTIS finaste moster! :D Ja nu màste du àka ner o ta mer bilder. Du skulle bott här med mig, dà hade du haft närmare till Skàne ;) Vi ses snart vännen! Ska ni vara i stan? Ringer pà lördag! Puss o kram sà ses vi snart <3

    SvaraRadera