lördag 3 november 2012

Klubbad PRINSESSA

Igår åkte jag hem tidigt från jobbet då jag var helt slut.. FY sjutton vilken förkylning! Yr, ont i kroppen, öronen, huvudet osv..

Sov några timmar innan mamma och pappa kom hem med Max.

Imorse fick jag sovmorgon, bytte sedan av maken (som även han är sjuk nu..)

Jag agerade först hockeydomare, ropade upp spelarna vid line up osv..

Max sa till Mille: "Ja men det är klart att du ska vara PETTER, för han är ju TYP VÄRLDENS BÄSTA MÅLVAKT! Fast Wälitalo är ju oxå bra... "

Eddie (Jimmy Blixt) blev lite varm och frågade chefen (Max= Fredrik Öberg) om tillstånd att spela UTAN HOCKEYTRÖJA.
Max var först tveksam men då kom Mille på att sist de såg Jimmy på isen hade han faktiskt ingen HOCKEYTRÖJA!

Max; "Nä just ja!! Jimmy har nog blivit för TJOCK FÖR HOCKEYTRÖJAN! Då kan du spela utan Eddie!"

Musik måste man ha på hockeymatch och här har visst lövenspelarna SKELLEFTEÅMUSIK..

Helst ska det vara den som Elsa sjunger! Gå in på YOUTUBE och lyssna på den!!

När hockeymatchen var slut byggde RIDDARNA en borg!

Och riddarna måste ju ha en prinsessa..

De tyckte nog att den här PRINSESSAN såg mer död än levande ut! Haha
De begravde mig under nallar och efter ett tag väckte RIDDARNA mig med pussar!

Ha en skön lördag. Här blir det (förhoppningsvis) lugnt idag!

Måste KURERA MIG!! Börjar ju jobba för bästa FRIDA på måndag!

Enligt ett barn på jobbet MÅSTE JAG LÄRA MIG DRA UT TÄNDER OM JAG SKA KUNNA BLI EN LIKA BRA FRÖKEN SOM FRIDA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar