onsdag 21 november 2012

Budgetmys!

Skulle så gärna vilja ha några nya, fina Ljuslyktor!

Gillar verkligen Ittalas Kivi och Kastehelmi lyktor! De i klart och frostat glas skulle inte va så dumt!!

Gärna några Marimekkoskålar oxå!! I klart och frostat såklart!

Men då det är låååångt från min prisklass får svärmors gamla dessertskålar fungera som Ljuslyktor!

Efter en dag som denna ser jag verkligen fram emot en kväll framför brasan och massor av LJUS!!!
Och GREYS kl 21 såklart!!

Men först ska jag kika på hockeymatch i lekrummet!
Hejja Löven! Hejja Luleå!

2 kommentarer:

  1. Eller hur!!! såååå måååååånga månader nu som jag gått och suktat och suktat och ibland har jag tänkt när lönen kommit att skit samma jag köper ett helt GÄNG!!! men sen återfår man sans och vett och inser att mat är mer högprioriterat än ljuslyktor. Men jag kan ge dig ett tips. Jag köpte finfina på ikea som är lite som Marimekkostil. Kolla mina på torsdag i morgon alltså. Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset!! Synd bara det inte är närmare till Ikea!
      Ses ikväll!! Läääängtar!!! Kram

      Radera