torsdag 8 november 2012

FINBYXOR och MYSISEN!

Eddie ÄLSKAR sina nya långkalsonger och surade lite i morse för att han inte ville ha byxor utanpå..

För då skulle ju inte hans nya FINBYXOR synas!!

Hans fina fina PRINSESSBYXOR som han är så stolt över!

Nu har långkallingarna blivit byxor! Vilket funkar lika bra!

Mille har tjatat LÄÄÄÄNGE om sin mysdress och att han vill ha den klar nån gång...

Igår var den äntligen KLAR!!
Mille satt med mig i syrummet för att se till att jag skulle göra mitt jobb!

Det är verkligen sååå roligt att sy till grabbarna när de blir så lyckliga!!

4 kommentarer:

  1. Du är sàààà duktig vännen, tänk vad stolt kidsen ska vara när deras mamma gjort nàgot sà fint! Självklart är de glada :) Hoppas du màr bra, saknar o tänker pà dig! Nu är det inte länge kvar till jul, ser fram emot lite mys som bara vi kan! Puss o kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du!! Saknar dig med!! Ja grabbarna tycker ju oxå att det är så grymt roligt att vara med i syrummet! Iaf Eddie och Mille älskar att va i tygaffärer och hitta tyger som de vill göra något roligt av!! Är det bestämt NÄR du kommer hem?? Och hur länge???
      Puss och kram

      Radera
  2. Men så himla fin Linda!! jag vill beställa en sådan till Luna så när du känner att du tänker starta sy attaöje så kan du höra av dig;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! Va gullig du är! Jag syr ju en del på beställning men just mysdressen syr jag (än så länge iaf) inte på beställning.
      Har fått förfrågan tidigare oxå när jag hade sytt Max och Eddies men då priset för tyg,dragkedja osv är så pass dyrt och det är en hel del jobb med den skulle den bli dyr om jag skulle ha nåt för att göra den!
      Kram Linda

      Radera