söndag 21 oktober 2012

Skåp!!

Som många av er vet är jag GALEN i gamla SKÅP!!

Nedanför trappen till vår groventre har vi tidigare haft 2 vanliga, tråkiga garderober (för vinterkläderna osv)
Men NU!! Ett vackert gammalt skåp som fått lite vit färg!

Skåpet före målning.

Den fina karmstolen har jag fått av mamma! Hade tänkt måla den vit men det tar faktiskt emot lite..
Det är min farfar som en gång i tiden har ÅDRINGSMÅLAT den.

Vad tycker ni?? Måla den vit eller inte???

Ett av beslagen var trasigt... Ska försöka få tag i några "nya" som passar..

Men ÄLSKAR skåpet!!

Vill ha en fin, passande lampa på skåpet men just nu får en gammal lampa jag hittade i gömmorna stå där

Tillsammans med lite av MURGRÖNAN (jag vet kära syster att murgröna för dig är OGRÄS...) som jag tänkt ÖVERVINTRA som vanliga krukväxter i år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar