söndag 21 oktober 2012

ÅSKVÄDRET

Tack gode Gud för att våra smågrabbar är så lätta att lägga/ somnar så bra på kvällen!!

Efter en dag med mycket gnäll, skrik och bråk mellan bröderna B ligger Max fortfarande och ropar, gråter, gnäller, skriker och har sig i sängen...

Vårt ÅSKVÄDER Eddie har varit i sitt essä idag..

Han var arg på mig för att jag inte ville bära in honom.. Satt på bron och skrek och jag sa att han kunde sitta kvar tills han skrikit färdigt..

Tills jag ser honom vandra förbi utanför vårt staket och försvinna bakom planket..

J går ut för att hämta honom och ser hur han i ILSKA har kastat runt det jag hade i krukan på bron..

Han hann ikapp honom, lät honom städa upp på parkeringen och sedan raka spåret in på sitt rum..

Där han fortsätter vara arg och kastar ut ALLT från sitt klädskåp och alla sängkläder och madrass från sängen..

Lagom till att han hade städat upp allt hade stormen i honom lugnat ner sig!

Måste dock säga att även om han har grymt temperament (som han tyvärr fått av sin mor...) går det ju över!!
Till skillnad från vår äldste son som kan skrika, gråta el TJURA i FLERA TIMMAR...

Eddies självporträtt på dagis!

Vi hade iaf riktigt trevligt när vi i em åkte ut till Teds föräldrar för att elda upp allt ris vi hade på släpet!!
Barnen hade jätteskoj!!

Tusen tack för hjälpen!!

Nu är det nog dags för sängen!! Måste bara packa Max gympakläder till imorgon och lägga iordning barnens kläder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar