onsdag 26 september 2012

Halvtid!!

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN jobbar jag HALVTID!!!

Jag vet, det låter kanske inte mycket men det är så jäkla skönt att känna att jag jobbar mer PÅ RIKTIGT!!

Jag tycker verkligen att det är roligt att jobba på förskola!

I morgon bitti åker maken till London och Max ska åka med mormor och morfar till Lycksele i helgen för att gå på marknad och ha det mysigt!!

Bara jag och våra småtroll hemma! Vi ska ha en superdupermysig helg!!
Med en del HOCKEY såklart...

Men i morgon är det JOBB!!

Sov gott!!

Kram L

2 kommentarer:

  1. You go girl! Sàà roligt o jag vet hur mkt du kämpat för detta, du är starkare än vad du tror :) Ha en underbar mysig helg med grabbarna grus sà har vi nedräkning till jul och jag hoppas vi kan ha en myskväll med vàr kladdkaka ;) Puss o kram finaste

    SvaraRadera
  2. TACK VÄNNEN!!!! ÅHH vad jag LÄNGTAR efter vår myskväll!!!! Saknar dig massor!!
    Kraaaam

    SvaraRadera