onsdag 19 september 2012

Älskade pottskåp!!

Som ni vet håller vårt hem på att förvandlas till ett ljusare sådant!

Älskar gamla möbler (som jag en gång i tiden hade sånt sjå att avluta för att få trärena...) och nu vill jag ha dem VITA!!

Lite fint slitna sådär..

Lite vit färg och sandpapper!!

Mitt "nya" fina Sängbord före och efter målning!

Någon gång ska golvet i vår sovrum bli vitt det me!!

"Nya" stolar i sovrummet!! Från MOMMES hus!

Tanken var att de skulle vid Max skrivbord men de är så vackra så de får nog bli kvar i vårt rum!

2 kommentarer:

  1. Lite färg o kärlek kan göra sà mycket :) Du är sà duktig, med sà mànga ideer! Vet inte om det bara är hos mig men när jag gàr in pà din blogg, sà kommer det upp tvà gànger att jag màste skriva in lösen (som om din blogg vore lösenordskyddad) men jag trycker bara pà avbryt sà funkar allt som vanligt..

    Ha en underbar helg vännen! Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Vad fint det blev,vad duktig du är :-)
    Börjar ju ta sig en vit ton hos er också!

    Ha en fin kväll
    Kram//Anja

    SvaraRadera