onsdag 25 juli 2012

Mina mysstolar!

Jag berättade ju för ett tag sedan om mitt BLOCKETFYND som jag var så glad för!

2 vitmålade rottingstolar fick jag tag i!!

Vi ska bättra på färgen lite, ska spraya dem med lite mer vitfärg.

Ska även sy nytt tyg till dynorna!
Tips på tyg som kan passa??

Just nu ligger grannarnas filtar så fint på dynorna!

Dom är grymt sköna att sitta i och det skulle vara perfekt med ett litet bord mellan dem att ställa kaffekoppen el vinglaset på 😉

Karin flyttade igår på "blompallen" som nu får agera bord mellan stolarna!

1 kommentar:

  1. Du gör det sà fint, blev verkligen super med stolarna! Sorry vännen för att jag aldrig kom förbi, tiden rann ifràn mig o bröllopet tog verkligen upp all tid de sista dagarna.. Jag hoppas verkligen ni màr bra o jag vill skicka en STOR kram till hela familjen sà ses vi snart igen!! Puss o kram

    SvaraRadera